Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Vad är fel?

Av Suzana - 8 september 2009 20:52

Nu är jag lite ledsen..verkar som om ni där ute i bloggvärlden har tröttnat på min blogg..så här lite besökare har jag inte haft sen jag nyss startade min blogg..

Nog för att man bloggar mest för sin egen skull men det är ju ändå roligt att folk läser och kommenterar..det är det som ger den extra kicken att fortsätta blogga.. =)

Så nu får ni hjälpa mig..vad vill ni se mer utav och vad vill ni se mindre utav!?

Alla tips, ideer, mm, är välkommen..både ris och ros..

  

 
 
Ingen bild

kiim

9 september 2009 00:08

jag tycker inte du ska ändra på ngt, jag tycker de är bra som de är.. och jag läser din blogg hela tiden :D

 
susanne

susanne

9 september 2009 06:44

hej S, du det är höst ..det är jobb...skolor... fritids intressen som drar nu.. man har kanske just nu lite tid!

misströsta ej.. det tar tid att bygga upp bloggen.. och din blogg är bra.. det är du..
du ska skriva o blogga om det du vill!
Inte vad andra vill :)
kram

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Lotten

Lotten

9 september 2009 12:48

Jag tittar in till dig så fort du gjort ett inlägg.... har dig på bloggkoll ;-) Jag gillar blandningen du har så jag tycker inte du skall ändra nåt!
Tänk jag har samma fråga på min blogg :O) Gå in där och tipsa - jag skall dra en vinnare senare i eftermiddag.

Kraam

http://ornnastet.blogspot.com

 
Viktoria

Viktoria

9 september 2009 15:02

Din blogg är super som den är och jag tittar in här så fort du skrivit något, har dig också på bloglovin så jag inte missar något :D

Fortsätt som du gjort tidigare bara!

http://stjernfalls.blogg.se

 
Vilda78

Vilda78

9 september 2009 17:07

Tja bruden!
Tycker inte heller att du skall ändra på något, jag läser din blogg varje dag och kan titta in lite nu och då flera gånger på en dag. Tycker din blogg är skit fin och så mycket olika du skriver om vad ni gör och fina bilder och allt. Fast jag är värdelös att kommentera.
*kram*

http://vilda78.blogspot.com

 
camilla

camilla

9 september 2009 21:16

Hello!

Tycker oxå att din blogg är trevlig och kikar in här med jämna mellanrum, dock hinner jag inte runt så ofta som jag skulle önska, då jag har lite ont om tid.

Håller med dig om att det är läsarna som gör bloggandet extra roligt. Vore inte så kul utan kommentarerna heller, verkar som att det är många som aldrig skriver något, tycker det är trist. Ris eller ros, man vill ju ha lite feedback på det man gör!

Jag är iaf en stammis h

http://rosahemmet.blogg.se

 
Maria

Maria

9 september 2009 22:30

Hej Sanna!
Kanske bara en tillfällig nedgång?!
Jag har haft mycket fullt upp på sistone, så jag har inte alls hunnit runt till andra bloggar så mycket.
Försöker lite desperat komma ikapp...

http://jagblommar.blogspot.com

 
Ingen bild

metronyx

10 september 2009 09:08

Jo jag går in varje dag och kollar vad du pysslar med fortsätt du bara. Håller med susanne här uppe om att en del beror nog på säsongen faktiskt

 
erry

erry

10 september 2009 12:47

Själv har jag knappt haft någon tid alls över till bloggandet på sistone, varken att uppdatera min egen eller kolla andras... Tror precis som någon här sa att många har lite fullt upp på hösten med allt nytt som sätter igång.

Om det är nån tröst så kan jag säga att mina besökarantal också sjunkit... Men fortsätt i samma goa anda som vanligt så kommer du nog se att du får fler besökare snart igen!

Kram

http://www.gallerry.blogg.se

 
Gitte

Gitte

10 september 2009 15:31

Jag undrar om inte det dels är lite allmän bloggtorka och sen är det även de stora förändringarnas tid som ger återverkan. Senaste veckorna har det varit en hel del i bloggosfären som rör sig i min lilla värld, dels att Persil -som jag tidigare läste ett par gånger dagligen- gått över till sköna hem och det blir en resa utanför på något sätt, och utan länkar och likandne att surfa vidare från, och sen har åtminstone övergången till bloggplatsen ställt till det för mig, jag har haft fullt upp med att försöka lära mig de nya duttarna och funktionerna som det innebär. Sen tror jag inte heller att vi helt skall glömma bort sjukdomar och elände, barnen har börjat skolor och nya smittor härjar, inte minst den där fläskisen som vi har läst så mycket i tidningen om. Det innebär nog också att många är upptagna tillfälligt med annat?

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards