Alla inlägg den 8 november 2016

Av Suzana - 8 november 2016 15:51

Det är strax dags att fara på återbruks och pysselcafe med mina goa deltagare...men tänkte hinna med att lämna ett litet livstecken här innan jag packar ihop det sista...

 

Det har ju hänt en del på sistone, jag har blivit farmor till en supersöt liten kille...

 

...och äldsta sonen stolt pappa <3

 

<3 LÄNGTAR tills jag får åka ner och snuffsa bebis <3

 

Snön har kommit så jag har gett upp att hinna med så mycket mer i trädgården i år och har börjat lägga all krut inomhus istället...

Plockar och donar...minstingen skall byta rum och hans gamla rum skall bli min atelje...men innan det kan ske så krävs det ju en del, gossens nya rum skall inspireras utav dragon age och mamma har fått tillåtelse att gå "bananas" med fantasin...många planer med andra ord...planer kostar oftast pengar dock så det går sakta sakta framåt...fantasin är dock gratis och en del återbruksprojekt med saker jag redan har i mina ägor är på G också...

Ateljen kommer dock efter att minstingen fått sitt...

<3 LÄNGTAR <3

 

Jag jobbar på febrilt med julklappspyssel utav olika slag...

 

...blir dock inte allt för många hemgjorda klappar i år...orken finns inte...

 

Julmarknad skall jag ju också stå på så det skall ju skapas dit också...

 

   

...högen med julmössor växer <3

 

Och sen rullar ju vanliga livet på också...med allt vad det innebär...

 

       

 

<3 Hoppas att ni också haft en bra vecka så långt! <3


 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards