Direktlänk till inlägg 15 september 2016

Då var man 45år då...

Av Suzana - 15 september 2016 15:29

Igår firade jag som några utav er redan vet min 45års dag...

Orkade inte med något större kalas...kanske inte så ovanligt för er andra, men jag är van att slå på stort...det blev bara jag, maken, minstingen, näst yngsta och näst äldsta sonen med flickvän...helt lagom för att rymmas vid köksbordet med andra ord... =)

 

Hade inte förberett något fika så igår slängde jag ihop en dubbelsats vaniljbullar (Bullar är förresten lite utav hårdvaluta har jag märkt så en påse bytte jag idag emot en hemost bit och två påsar skall jag snart promenera iväg till min rara bulltokiga syster yster med, hon fyller nämligen år idag...den finaste "födelsedagspresenten" en 7åring kan få...en lillasyster <3 som får plats i docksängen och allt...;)...), en äppelkaka och en marängtårta.

 

Fikat uppskattades och jag fick en massa fina presenter!

 

 


Böcker i mängder, götta, en vacker blå vas, ett sött armband, blommor och ett par keramik ljusstakar <3

 

 

(smartaste sättet att få det man önskar sig är att köpa sina egna presenter från maken, dessa köpte jag bla under kurshelgen från kursledarens fru som är en begåvad keramiker...;)...)

 

     

 

<3 En kanon födelsedag med andra ord <3

 

Men idag är det ingen bra dag, har kört för hårt med min kropp ett bra tag nu och det straffar sig...

Men jag är snart på banan igen...

 

 


 
 
Annie

Annie

15 september 2016 17:15

Åh grattis i efterskott! :)
Låter mysigt att samlas vid köksbordet ;) *ler*

Duktig du är som bakar :)

Jag har haft en ok dag idag ändå och har varit hos frissan, så är nyfixad nu ;) Härligt!
Kommer ett inlägg senare :)

Sv: Tack så mycket<3

Har verkligen inspiration till tecknandet o målandet nu :)

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

16 september 2016 08:26

Grattis så här i efterskott. Det är roligt med födelsedagar tycker jag.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A

17 september 2016 00:31

Grattis på din dag och tack för att du delar med dig av ditt liv. Tycker om att läsa din jordnära blogg.

Suzana

21 september 2016 09:34

Stort tack

 
Ingen bild

F

17 september 2016 07:03

Grattis!

Suzana

21 september 2016 09:34

Tack

 
Jessica

Jessica" title="http://Klockarbarn.blogspot.com]Jessica[/url]" target="_blank">Klockarbarn.blogspot.com]Jessica[/url]

17 september 2016 17:09

Grattis!!

http://WWW. Klockarbarn.blogspot.com

Suzana

21 september 2016 09:51

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards