Direktlänk till inlägg 21 juni 2016

Det är grymt mycket nu...

Av Suzana - 21 juni 2016 14:04

Nu var det på tok för länge sedan jag bloggade igen, men jag har helt enkelt haft galet mycket att stå i sen jag kom hem från min byggkurs i Skattungbyn...har varit och stått på marknader, bakar/har bakat till Mittjasvallen/marknader, hantverkar både till mig själv (kul att testa på nytt...) och bla till Lilla häbret i Trönö, varit på en bunt läkarbesök (är superallergisk, lyckats tappa en huggkubbe på foten, tål inte gluten längre, osv...så en del omställning i kosten, mm också då...), försökt hålla igång och rört på mig (promenader, trädgårdsstök, småbyggen, mm, mm), uträttat en miljon ärenden, varit på möten ang minstingens utredning, skall hjälpa syster att klä om två fåtöljer (i utbyte utav en kurs i möbeltapetsering i september), mm, mm...ja sen är man ju trött, slut och har värk som topping på kakan...


Men ja ja jag är ju en obotlig optimist, så jag ler och ser glad ut ändå... =)


Hur som helst var kursen intressant, spännande, lärorik och helt enkelt superskoj!! Kommer att blogga mer om den och allt annat tok jag hittat på efter den lite senare när livet lugnat sig liiite!!


Detta glada gäng fick jag i alla fall äran att lära känna...


 


...och arbeta ihop med under dessa fem intensiva kursdagar...




...då vi byggde i stort sett hela "grunden" för rara Tilias "lilla" hus på hjul...

Skitkul och jag ångrar inte en sekund... <3


Har även upptäkt att jag bara älskar byn Skattungby och ser verkligen fram emot att åka dit på inspirationsfestivalen med min vän Anna i juli <3

 
 
Catarina

Catarina

21 juni 2016 15:41

Så himla kul och spännande detta med dessa små hus på hjul.Jag gick med i en grupp på facebook bara för det är så skoj att se :)
Manskapsvagns-bebyggarna :)

Ha det gott.
Kram

http://cattaslivscanvas.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards