Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

Lite fyndat idag också..

Av Suzana - 19 februari 2014 18:12

Älsklingen var gullig och körde mig en sväng till erikshjälpen idag..allt för att pigga upp mig lite..får lov att stoppa i mig starkt smärtstillande igen bara för att kunna komma ur sängen på morgonen..allt annat än skoj men inte mycket annat att göra än att försöka genomlida..


Blev lite fynd idag också..inte världens mest nödvändiga inköp men men..


En supersöt sparbössa för 10kr..


 


..och ett "hjulskydd" eller vad det nu kallas till min cykel (5kr) och en bund smarta skedar (15kr) som jag tror kommer vara perfekt till tacosås, marmelad eller liknande där skeden har en förmåga att "sjunka ner" och bli superkletig.. ;)


 


Har ni gjort några onödiga men ack så bra att ha fynd på sistone? =)

 
 
Fiff

Fiff

19 februari 2014 19:11

JAg har inte hälsat på dig heller på länge! Illa. Tur du lämnade ett spår hos mig så jag kom hit! Vilken snygg bakgrund du har fixat!

http://fiffelochtrad.blogspot.com

 
Matilda

Matilda

19 februari 2014 22:37

Ja är det inte härligt ibland att göra lite sådär onödiga fynd hihi :) Senast idag var jag in på Primark i en av grannstäderna här och köpte lite olika klädesplagg och annat kanske onödigt, men ack så bra att ha! Köpte ännu ett par av mina favoritbyxor t ex som jag redan har 2 par av sen innan. Nu sen jag börjat gå ner i vikt var det ju skönt med ett par nya fast i en storlek mindre! Bara ca 65 kronor! :)

http://mati

Suzana

20 februari 2014 21:51

Wow! Ja det kallar jag verkligen ett fynd! =)
Skoj att du tappat i vikt, alltid lika kul

 
Veronica

Veronica

20 februari 2014 08:10

Hej,

Det var ju riktigt bra fynd som inhandlades, skedar som håller sig uppe är inte helt fel. Sparbössan var gullig. Onödiga fynd? Så här rent spontant kommer jag inte på något men ett köp som jag inte riktigt kan göra nytta av är ett filmköp. Inhandlade förra året hela serien av Lilla huset på prärien, det var rea men priset var ändå tillräckligt, tänkte i min enfald att mina söner skulle gilla att det var västern stuk över det hela, men märkte att de tyckte det var för tjejigt "ler" Annars är det killar som kan titta på annat än typiskt killfilmer..funderar på att sälja men har inte bestämt mig

Önskar en fin dag
Kram

http://snottren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards