Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

Det är mycket nu..

Av Suzana - 23 oktober 2013 22:29

Det är mycket nu och dagarna tycks bara rusa förbi..men men så är det väl för alla mer eller mindre till och ifrån..


Men ibland måste man ju få ta pause i vardagens måsten och göra sånt man gillar och mår bra utav..därför har det blivit en del pysslande också.. <3

 

Förutom att "projekt piffa till vardagsrummet" pågår så har jag bla gjort klart gossens girlang beställning..

 

 

 

..och påbörjat ännu en som jag skall testa att sälja i lokalen sen..

 

 

 

Och då lilltrollet och hans klasskamrater skall klä ut sig och ha lite "halloweenfest" på fredag så har han satt sin kära mor i jobb med att sy en trolldräkt..

 

 

..kanske inte det snyggaste jag skapat..men men.. ;)

 

Sen hade bibblan äntligen fått in en bok jag väntat på länge nu idag..jippie..och inte nog med det..expressens "handarbete & pyssel" bilaga fanns i butikerna idag också.. <3

 

   

 

..så nu tänker jag läsa och njuta utav all inspiration.. <3

 

Ha det gott så länge go´vänner!! <3 <3

 
 
Lena

Lena

23 oktober 2013 23:15

Riktigt snyggt med en girlang av godispapper!
Kram

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

24 oktober 2013 07:05

Alltid lika kul att få se lite bilder från dig!
Men ja, visst är det så att IRL-livet får gå först och cyber-världen komma in när man har tid!
För mig handlar senaste blogg-torkan mest om att jag inte riktigt tagit mig tiden att sätta mig vid datorn någon längre tid, tiden har väl egentligen funnits, liksom bara inte riktigt kommit till skott :)
Men nu, så laddar jag i alla fall upp bilder från telefonen. Fast det brukar ta lång tid (jag tycker det borde kunna gå fortare, men jag har inte tagit reda på något om det...) så vi får se om jag hinner få upp något inlägg innan det är dags att åka till skola och jobb.
Ditt vardagsrum blir jag ju nyfiken på! Men det kommer väl bilder tids nog?! :)
Och trolldräkten tycker jag ser toppen ut!!
Ha det gott! Kramelikram!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards