Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Pyssel, tulpaner och tokfynd!

Av Suzana - 26 januari 2013 16:01

Ännu en helg på södran avklarad..försäljningen nåde nästan bottennivå men i övrigt var det en toppenhelg.. =)


Fick in två nya säljare på plats och goa P har fyllt på med en massa fint som hon och hennes mor har virkat ihop..skoj när det börjar bli fullt på borden igen.. <3

 

Själv har jag inte hunnit pyssla klart så himla mycket men en lek/skallerkub och en piller/snuttetrasa i läckra färgglada retro tyger har sett dagens ljus..

 

 

 

Och jag slutar aldrig förvånas över människors givmildhet..en go dam som jag känner sen barndomsben kom igår och gav mig en blå fin EDA dessertskål..åhh va glad jag blev..bara älskar dessa fina skålar.. <3

 

Och innan henne dök även en annan snäll tjej upp med ett par stora kassar med massa tyg, ramar, band och en massa annat skoj i också..

Rena rama julafton för en återbrukshantverkare som mig!! <3

 

Samma tjej dök idag in med en bunt tapetprovspärmar.. =)

 

Och älsklingen överraskade mig med en stor vacker bukett tulpaner igår..

 

 

 

..åhh det är så man nästan får vårkänslor trots kyla, snö och is.. ;)

Han är go han maken min.. <3

 

Idag när vi var till erikshjälpen en sväng med lite klädsäckar och prylar så såg jag något i ögonvrån som bara inte gick att lämna kvar..ett legobord för bara 45kr..

 

Ett tokfynd!

 

Behöver jag säga att vi har världens lyckligaste legofrälsta lilla son här hemma just nu..

 

 

 

..värmer gott i en fattig mammas hjärta.. <3

 

Nu dags att vila ett par timmar innan jag tar tag i att laga till kvällsmaten..fläskfile, klyftpotatis och beasås..mums!! <3

 
 
Lena

Lena

27 januari 2013 08:39

Låter ju sm en toppen helg fast du inte fick så mycket sålt :)... ha en fortsatt bra söndag ...kram

http://lenahaga.blogg.se

 
Ingen bild

Metronyx

27 januari 2013 12:58

Vilket fynd med legobordet : )Härligt med tulpaner för att få lite vår i huset. Män, de har sina nackdelar och fördelar ; P

Suzana

30 januari 2013 22:24

Mmm du må tro att gossen är nöjd! =)

 
Lena

Lena

27 januari 2013 17:26

Vilken dag! Skönt med sådana dagar ibland!
Vackra tulpaner!
Kram!

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

28 januari 2013 12:48

Du är värd så mycket fynd och gåvor och godhet kära du!
visst rusar det på just nu. har det också galet hektiskt så bloggen får vika någon dag :)
visst blev vimpeln så väldigt fin i Litens rum!!!
skulle skicka litet paket till dig i helgen men har inte hunnit. kommer snart..

kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards