Alla inlägg den 31 december 2012

Av Suzana - 31 december 2012 19:17

   


 

och

en god fortsättning önskar jag er alla goa bloggvänner! <3

 

Detta är vad vi avnjutit ikväll..rekomenderas varmt..

 

   

 

.."kryddade" lite extra med grädde och lite stekt bacon..mums!

 

Och lite senare skall här serveras hälsingeostkaka med grädde och jordgubbssylt..mmmm.. =) <3

Av Suzana - 31 december 2012 16:48

Här kommer lite bilder på bla. några utav julklapparna jag pysslat ihop i år..

 

Först ut är dockvaggan jag gjorde till min söta systerdotter..

 

 

 

Köpte en trävit vagga uppe på södran..trollade med lite färg, tapet, tyg, mm från mina gömmor och tada! En färgglad lite retro dockvagga var "född".. =)

 

 

 

Min svågers bonusdotter är gravid så jag virkade en babyfilt åt henne i julklapp och kompletterade med lite babyhygien artiklar..

 

 

 

..den blev färgglad med en "ram" av svart.. =)

 

Sen måste jag bara få visa ett annat lite evighets pyssel jag håller på med..nämligen..

 

 

 

..girlanger av gammalt godispapper..

 

 

 

Har alltid tagit emot att kasta dessa vackra papper så jag bara kände att jag måste finna ett användningsområde för dom och vips var godisgirlangen född.. =)

Återbruk när den är som bäst! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards