Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Helgen..

Av Suzana - 27 augusti 2012 03:29

Helgens marknad gick riktigt bra trots att vädrets makter inte riktigt var med oss hela tiden..(vilket resultrerade i fukt och kyla = förödande för min fibro så jag har mest varit sängliggandes hela söndagen..men men allt kan ju inte få vara bra..)..

 

Mina pixiväskor och ärtpåsar sålde riktigt bra..likaså marmelad och biscotti..nåt armband, nåt hårspänne, mm fick också nya ägare..jag är helnöjd.. <3

 

Själv kunde jag bara inte låta bli att offra mig på köpa mig detta underbara glas ifrån Återbrukshyttan, så himla läckert..perfekt för en cocacola toka som mig.. <3 <3

 

Invigdes på lördags kväll med lite mys på tu man hand med lilltrollet..(..resten av familjen var ute på sitt..).. <3

 

 

 

Köpte glaset billigt då det var sekunda, men i mina ögon är det perfekt..lite snett charmigt sådär..precis som mig.. ;) hihi..

 

 

 

Nej nu skall jag försöka få mig ännu ett par timmars sömn igen innan det är dax att skrämma upp sönerna ur säng inför en ny skolvecka.. =)

 
 
Jenny

Jenny

27 augusti 2012 07:10

Fin, men du... LJUSSTAKEN!! Love it!

http://jennybergvall.blogspot.com

 
lena

lena

27 augusti 2012 07:23

Vad kul att det gick bra i helgen... blir det ny panna nu :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Handarbete/Pyssel

Handarbete/Pyssel

27 augusti 2012 09:36

Härligt att höra att försäljningen gick bra! Jag har ju gått här och undrat hur din helg varit! Synd bara med vädret å värken!
Själv är jag i en uppröjningsfas :) Är väl hösten som gör sig påmind :) HÄRLIGA HÖST! <3

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

 
Ingen bild

metronyx

27 augusti 2012 09:38

Bra att det ändå gick åt det roliga hållet : ) Framgångar stärker viljan och själen.Här börjar kretiviteten sakta återvända med mörkrets återkomst. Ogillar blöt kyla, men stjärnnätter och mys tar jag tacksamt emot. Sommaren var inte mycket att ha så nu kan det lika gärna bli höst. Eller som Nova sa i morse, nu börjar det kännas höst och då dyker det första julpirret upp i kroppen. Bra det, men jag väntar in den bästa högtiden först...och du vet vilken jag menar he,he!

 
Anny

Anny

27 augusti 2012 20:30

Vad roligt att du tycker så mycket om det! Jag har inte glömt bort att jag ska mejla dig, bara inte hunnit än. Det kommer!
Tack för i lördags!
/Anny

http://www.aterbrukshyttan.se

 
Petra

Petra

27 augusti 2012 20:53

Kul att det gick bra :) Skulle torsdagkväll funka för dig? Jag menar med iordningställandet ;)

http://www.ekotankar.blogg.se

 
lopplisa

lopplisa

28 augusti 2012 18:48

Skoj att det gick bra med försäljningen :) Heja! Mindre bra med värken :( Meja!

http://lopplisa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards