Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Hihi..

Av Suzana - 30 april 2012 11:15

Lite komiskt är det allt..inatt när jag satt och besvarade goa Persiljas utmaning så fick jag samtidigt "samma" utmaning utav goa Jenny.. hihi..

Så jag tänkte besvara även hennes frågor men inte sända utmaningen vidare denna gång.. =)

 

1. Vart går din drömresa?

Oj oj det finns många ställen jag skulle vilja besöka, är ju inte allt för berest..tex Usa, Irland, Frankrike, Christiania i Köpenhamn, mm..


2. Om du bara fick ta med dig tre möbler från ditt nuvarnade boende till ditt framtida, vilka tre skulle det vara och varför?

Mitt bruna spegelskåp, kökssoffan och gossens byrå..helt enkelt för att jag älskar dom..



3. Vad är favoritgodiset just nu?

Polkagrisar



4. Vilken kändis skulle du vilja bli vän med?

Alys Fowler



5. Tror du på ett liv efter detta?

Ja absolut!



6. Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du vilja flytta till?

Oj oj..hmm..någonstans i Usa kanske..



7. Kan du jonglera?

Nej tyvärr..hihi..



8. Vilken hushållssyssla tycker du är roligast?
Bra fråga..hmm..inget bra svar dock..

 

9. Vart finns ditt smultronställe?

Finns inget direkt som det är just nu..men bara jag får vara ute i skog och mark och plocka svamp/bär så trivs jag..



10. Har du en paradrätt som du helst bjuder dina gäster på, isåfall vilken är det?

Fylld fläskfile med beasås och klyftpotatis.



11. Vilken annan (än din egen) blogg skulle du vilja tipsa omvärlden om?

Jag har många många favoriter..men denna blogg tycker jag fler människor skulle läsa och kanske även anamma lite utav deras livstil..


http://cejasmatte.bloggplatsen.se/


Så då vet ni ännu lite mer om mig då.. =) hehe..



 
 
Annefia

Annefia

1 maj 2012 15:26

För att göra det ännu mera komiskt fick du elva frågor hos mig också för några dagar sen. Du är visst riktigt populär! LOL

Trevlig första maj! Kram!!!

http://blogg.fialand.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards