Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Sömnlös..

Av Suzana - 22 april 2012 02:06

Då sitter man i vanlig ordning uppe mitt i natten..sömnlös..kroppen värker som tusan, huvudet spränger och tankarna rusar runt i skallen..trött trött..men vad hjälper det..


Imorgon har vi planerat att spendera tid vid huset och greja lite i trädgården..plocka lite loppisprylar..mm..men risken är väl att jag kommer vara mer död än levande och gå omkring hela dagen som en sömngångare..suck..

 

 

 

Men inte mycket att göra åt..bara att bita ihop och gilla läget..

 

Nytt försök att natta kudden..

Sov gott! <3

 
 
Ingen bild

marina

22 april 2012 08:11

hemsk natt du haft min vän!!!hoppas du kan vila idag och få tillbaka energin och bli av med det onda!bara ligga under ett varmt täcke och bara få vara.och bli ompysslad och älskad av familjen.varma goa kramar!!!

 
Malin

Malin

23 april 2012 13:57

Alla vi med våra sömnlösa nätter... :-(

Vi är tyvärr så många med samma bekymmer, och inte för att DET hjälper tyvärr men ändå (= att man slipper vara ensam om det (om det ändå vore så väl höll jag på att skriva)). :-/

Usch... Varför är nätterna alltid värst?! Trött och sömnlös kan man vara även på dagtid, men det är nattetid som tankarna OCH smärtorna alltid är värst, i kombination blir det outhärdligt...

Jo, bita ihop får man göra -- och skaffa sig bettskena på kuppen! *jag vet - dåligt försök till skämt* Tänker på dig och önskar dig bara allting BRA nu och framöver!!!

Många kramar från din "bloggvän" i söder :-) /Malin

http://cejasmatte.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards