Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Smaken är som baken..

Av Suzana - 18 april 2012 14:33

Glad som en lärka var jag när jag kom hem med mitt loppisfynd som jag fyndade idag på erikshjälpen..sååå nöjd och tyckte att den var sååå fin..hoppade i den så fort jag kom hem..en blick från maken och jag förstod att han inte alls höll med mig..snyft.. ;) hehe..

 

Men tur att smaken är som baken..delad!! ;)

Jag är i alla fall helnöjd och priset var inte heller fy skam..40kr för en knappt sliten underbar mjuk och go plyschklänning.. <3 <3

 

 

 

 

 

Har ni gjort några skojiga fynd idag? =)

 
 
lena

lena

18 april 2012 23:51

Strunt i gubben... det är ju inte han som ska ha klänningen :)
Det är ju inne med retro nu ju. Tycker det är en klänning man blir glad av :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Ingen bild

metronyx

19 april 2012 08:58

: D Visst blir man lite snopen när man hittat ett klädfynd sen ser man att ens darling inte riktigt delar ens smak ha,ha. Själv älskar jag allt med empire-skärningar, vilket D. tycker att ingen kvinna klär i. Men vaddå, man klär sig lika mycket för sin egen skull som andras! Man kan inte pleasa massan jämt. Jag gillar att du har din egen stil.Minns när vi var på Spader Madam, jag tänker fortfarande på en hatt som jag aldrig köpte där, suck *tråna*. Bortsett från pengar har jag börjat blivit sådär tråkig att jag har börjat tänka på om och när jag skulle använda kläder, så det blir mest under- och träningskläder här nu: ( För lite gala och klänningsnytt alltså.

 
Lotten

Lotten

19 april 2012 16:38

Men Sanna! Den var ju hur cool som helst!

http://ornnastet.blogspot.com

 
Fröken Prickig

Fröken Prickig

20 april 2012 09:36

Den var ju glad och fin! Vilket kul fynd!

http://frokenprickig.se

 
X

X

20 april 2012 12:23

AH! En GLADklänning! Och sååå DU !!! *gilla*
Och vilken massa trevliga böcker du tipsar om!
Får nog söka och se om de finns på vårt bibliotek! Är dags att ta en vända dit och lämna tillbaka böcker snarast.

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

 
Malin

Malin

20 april 2012 15:01

Det viktiga är att DU gillar den, hihi! ;-) Och nä, själv har jag inte gjort några fynd idag, idag är JAG den som säljer istället - jag sitter och väntar på vaktelköpare som har tre timmars körning hit (enkel resa!) för att hämta några av mina små vaktlisar. :-) Nästa gång är det kanske jag som fyndar istället, men inte idag! Kram, Malin.

http://cejasmatte.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

20 april 2012 18:13

Hej Sanna! Det skulle vara jätteroligt att göra ett smycke till dig med ett familjefotografi som du har valt! Du är ju så bra på att göra fina saker. Kanske att du skulle starta en egen liten webshop? Kram Sara

http://www.snovitsapple.blogspot.com

 
Ingen bild

marina

20 april 2012 18:31

Jag tycker klänningen är supersnygg!man blir alltid så glad när man hittar fina kläder eller saker!kraaaam!!

Suzana

20 april 2012 18:54

Jag bara älskar klänningen..dragkedjan har dock pajat så nu finns den uppe i ateeljen i väntan på att jag skall modifera den lite.. =)

Hoppas vi ses imorgon!

 
Monrou's vintage

Monrou's vintage

20 april 2012 21:20

SV: ja verkligen, fyndat massa fint på tradera :)

klänningen var super fin, bra fynd de där!
Kram

http://monrous.blogg.se

 
Sara

Sara

20 april 2012 22:42

Hej Sanna! Roligt det skulle vara att göra ett fint halsband till dig. Här kan man göra beställning om man vill: http://epla.se/handlaget/produkter/457684/
Om man har tillgång till scanner så kan man scanna in fotografiet och maila mig. (Om man inte har tillgång till scanner kan man alltid skicka fotografier via post, så skickar jag tillbaka det när jag skickar halsbandet)

Den dag du känner dig redo att öppna webshop tycker jag du ska göra det. Du är duktig på att tillverka saker ska du veta! I webshopen skulle du kunna ha söta mobiler med moln och sådant fint.

Kram!
Kram!

http://www.snovitsapple.blogspot.com

 
Ingen bild

Bettan

20 april 2012 23:20

Jag röstar för supersnygg!!! :)
Ha en fin fin helg gumman! :)

Kram Bettan

Suzana

22 april 2012 09:02

Tack gumman och jag önskar dig detsamma! =)

Kraaaam
Sanna

 
HönaPöna

HönaPöna

21 april 2012 07:40

vilken härlig klänning... själv ska jag på loppisrunda idag, få se om jag hittar något fint...!

http://hnapna.blogspot.com

 
Nina/little perky

Nina/little perky

21 april 2012 10:58

Den är ju jättesnygg!

http://little-perky.blogspot.com

Suzana

22 april 2012 09:10

Javisst är den =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards