Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Loppis Loppis..

Av Suzana - 17 april 2012 19:34

Idag har jag spenderat ex antal timmar i ett utav våra välfyllda förråd..plockat och donat för att få fram en massa nya saker till södran loppiset i helgen..hittills har jag lyckats skrapa ihop en stor flyttkartong proppfylld, 2 banankartonger full och sen lite saker som liksom får hänga med på sidan om..lär väl inte kunna ställa upp allt nu till helgen men en hel del nytt skall få dyka upp i alla fall.. =)


Något annat som "dykt upp" är ännu en ny "loppisbok" som jag är nyfiken på..skall tipsa bibblan så får vi se sedan om dom är intresserad utav att köpa hem den.. ;) hihi..

Jag är ju ändå en utav deras "storkunder" och lånar MASSOR av böcker..

 

 

 

Någon som har bläddrat i den redan och kan skvallra om den är läsvärd? ;)

 

 

 
 
pysselpralinen

pysselpralinen

17 april 2012 20:25

Det var ju ett bra tips, kanske jag ska tipsa min bibbla om också. :)
Vilken snygg sjal du har återbrukssytt i förra inlägget! Superhärlig och vårig! :)

http://pysselpralinen.blogspot.com

 
Tyg och otyg

Tyg och otyg

17 april 2012 20:33

Tyvärr inte, men jag har hennes första bok och den är ju klart läsvärd. Det verkar ju som en bok i tiden, den borde ju bibblan vara intresserad av att ta in!

http://tygochotyg.blogspot.com

 
Anette

Anette

17 april 2012 22:08

Finns redan :-) Utlånad just nu, men ställ dig på kö så är det snart din tur.
www.helgebiblioteken.se

http://www.dorasbokprat.blogspot.com

Suzana

18 april 2012 04:42

Åhh underbart! Har ställt mig på kö nu..tror jag fick köplats nr 15.. ;) hihi..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards