Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Jag känner mig rik..

Av Suzana - 8 februari 2012 20:16

Jag känner mig rik när jag tänker på allt det fina som ändå finns i mitt liv..som tex..


Goa vänner som tipsar och hjälper en att pressa priserna till det yttersta för att vardagen skall gå ihop..

 

Som..

 

  

 

..60st så kallade "bakägg" för 50kr (bara för att dom inte ser perfekta ut och därför inte kan säljas i butik..herregud så löjligt, smakar ju lika gott ändå..)..

 

Att jag har förmågan att skapa och dona så mycket själv..blir både billigare, personligare och kan ibland ge en extra slant..

 

Grötpresenten..

 

   

..till goa syster ysters bebbe växer sakta men säkert till en fullstor bebisfilt.. <3

 

Att jag har förmågan att bli glad åt lite, jag kräver ingen lyx inte..

 

Dagens erikshjälpen fynd som fick mitt hjärta att slå ett extra slag..en underbar pärm för 15kr som jag skall fylla med div inspiration..

 

 

 

..blev en påse mattrasor för en 5:a också..tänkte virka grytlappar av dom..kanske nån som vill köpa eller vad tror ni? =)

 

Och självklart för att jag har världens underbaraste älskling, ungar, katter och övrig familj..ingift som vanlig.. <3

 

..mm, mm, mm..

 

Hmm jAg ÄrR VeRkligen RiK!! <3 <3

 

(skulle dock inte skada med lite pengar också..eller mycket pengar..jag menar lite har jag ju redan.. ;) hehe..)

 

 
 
Emilia

Emilia

8 februari 2012 22:12

Vilka fynd och härliga virkrutor!

http://emiliawadenstenproject.blogspot.com

 
lena

lena

9 februari 2012 00:23

Jag köpte oxå ägg i dag....30 st små ägg för 20:-
Det är ju bara att ta ett ägg extra när man ska baka eller så..:)
Restmat...ja... man får trolla med det man har kvar i kyl å frys.gäller att ha fantasi...Pasta går att göra mycket av... gratäng bla

http://lenahaga.blogg.se

 
Mia

Mia

9 februari 2012 10:35

Det är en konst att leva och vara glad över det man har istället för att vara besviken över det man inte har.

http://mia-kinoko.blogspot.com

 
Sara

Sara

9 februari 2012 11:06

Hej Sanna! Jag har också jättelite pengar just nu. Det var fint och inspirerande att läsa ditt blogginlägg tycker jag. Man kan peppa varandra. Kram Sara

http://snovitsapple.blogspot.com

 
Ingen bild

metronyx

10 februari 2012 11:34

Ja du är sannerligen rik. Uppfinningsrik, rik-tigt underbar och du har rikligt av det bästa i livet - barn : D

 
Mariette

Mariette

18 mars 2012 12:09

Vilka fina färger på mormorsrutorna. Har dille på att göra sådana och nu fick jag ytterligare ett tips, en babyfilt ska det bli här också =)

http://mariettesrora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards