Alla inlägg den 18 december 2011

Av Suzana - 18 december 2011 22:58

Idag har det blivit en hel del gjort här hemma..förutom det vanliga som städa, matlagning, tvättstuga, mm..så har det hunnits med en del julstök och annat pyssel och jag känner mig riktigt nöjd med dagen..

 

Ingen jul utan pappers snöstjärnor i fönstret..så jag roade mig halva morgonen med papper och sax..och här ser ni resultatet..

 

  

 

Lilltrollet ville baka chokladbollar till sig och bröderna så sagt och gjort..mumsigt blev det tydligen (hade vanligt margarin i så jag vågade inte provsmaka..)..

 

 

 

..men dom mjölkfria lussekatterna jag bakade senare idag satte jag gladeligen tänderna i.. MUMS!!

 

    

 

Bakar och laddar i frysen nu till lilla julafton 23:e och julfikat i mellandagarna..tänker bjuda mest på mjölkfritt så folk får se att det är smarrigt även det.. =P hehe..

 

Sen firade jag och älsklingen 4:e advent med lite glögg och pepparkaka..testade ännu en äppelglögg denna gång..mumma..men godaste nyheten för i år (åtminstone nyhet för mig..) var hallonglögg.. ;)

 

Har ni någon glöggfavorit?

 

  

 

Och sist men inte minst har jag fått klart två klappar som skall postas till två utav mina goa bloggvänner imorgon..har fler på G också..såå himla skoj att glädja sina vänner med lite hemlighetsmakeri.. ;) hihi..

 

Hoppas dock att dessa mottagare skall bli glada och gilla mina presenter.. <3

 

 

 

Nu säger jag Natti natti..trött så ögonen går i kors.. ;) hehe..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards