Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Fredag

Av Suzana - 29 april 2011 21:44

Då var ännu en dag med späckat schema till ända..

Dagen började med att min kära mor ringde och undrade om vi var intresserad utav att ta hand om mina morföräldrars gamla trädgårdsmöbler..ja självklart!

 

Lite komiskt då jag faktisk nämnde för goa A i onsdags att jag var på jakt efter gamla trädgårdsmöbler..sammanträffande eller vad? =) hehe..

 

Med lite färg, dynor och bättre skruvar på sina ställen så kommer det bli supernajs..har länge saknat ett större bord här ute och nu har jag det + fler sittplatser..hur bra är inte det? =)

 

   


Efter att vi hämtat hem möblerna så var det dax för en sväng till bowlinghallen här i byn..jag, älsklingen, älsklingens äldsta son och min näst äldsta son skulle köra en "match"..

Andra gången i mitt liv som jag spelade bowling och jag VANN! Ehh ja om man räknar bakifrån i alla fall.. ;) hihi..

Men skoj hade vi.. Hmm undrar om jag kan dra med mig goa A och bowla nån gång..måste fråga nästa gång vi ses.. =)


Hem och hittade en liten "överraskning" i postlådan..paket ifrån mitt byte med goa Maja med bloggen Fiffel och tråd ..

Spännande! =) 

 

 

 

I paketet hittade jag förutom två rejäla bitar av läckra tapeter ett par bonusar, superfint dekorband och en utav hennes läckra tovade återbruks broscher!

Jag är mer än nöjd med mitt byte!


Tusen tack snälla goa fina du!!

 

         

Efter lite ärenden så var det dax att åka till sjukgymnasten för första gången efter min viktop för att få lära mig några stärkande övningar..förutom att jag hade magkramp redan innan jag kom dit så var det mycket lärorikt och jag har fått med några utav rörelserna i "hemläxa"..


Hem igen och fixa och dona inför grillning och finbesök utav min goa svägerska C med familj..

Blev mycket ätande och trevligt skitsnack..trevligt i det stora hela förutom att jag hade magkramp och fick lägga mig en lång stund och vila..

Kände mig lite sådär lagom social som ni nog förstår..suck..


Nu skall jag försöka krypa upp i soffan en stund och mysa med älsklingen innan jag försöker natta..är helt slut i kroppen efter all värk..

Natti natt.. 

 
 
Fiff

Fiff

29 april 2011 22:27

Åh, vad bra att du blev nöjd! Jag är ju också mer än nöjd :-) Tack för ett roligt och trevligt byte! Ha en fin helg nu. Kramar!

http://fiffelochtrad.blogspot.com

 
mia

mia

29 april 2011 22:33

Grymt!! Perfa med en massa sittplatser.

/Mia

http://www.kiiromi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards