Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Dubbel suck..

Av Suzana - 22 september 2009 19:37

Huset blev sålt till den första familjen som jag berättade tidigare om..suck..men ja ja det var väl inte meningen då.. Har gråtit en skvätt och känner mig nedstämd ikväll..kanske löjligt men jag blev ju som sagt kär i detta drömhus..och till det priset och med så mycket gammalt kvar det växer inte på träd..

Bara att bita ihop och gå vidare..

 

  

Älsklingen säger att vi skall fortsätta leta men jag vet inte..vill inte känna mig rotlös igen (det är en lång historia som jag inte orkar berätta ikväll eller kanske inte ens alls här såhär "öppet"..)..vill inte bli såhär besviken igen..jag fortsätter boa in mig här i mitt hus..

 

 

 
 
Viktoria

Viktoria

22 september 2009 19:55

Åh, kära lilla du. Du ska se att det kommer dyka upp ännu ett hus som känns sådär perfekt och den gången kommer ni få det och inte bara det, det kommer vara ännu bättre än det förra! Det är jag övertygad om.

Tills dess så är det inget fel med att du boar in dig i ditt nuvarande hem :) Man kan skynda långsamt, helt enkelt.

Massa tröstkramar från mig!

http://stjernfalls.blogg.se

 
M

M

22 september 2009 21:54

ajdå, dyker nog upp fler hus skall du se!

ja visst blev de nice med galgen!
:) ibland vet du hehe

ha de gott
mvh M @ vackravega.blogg.se

http://www.vackravega.blogg.se

 
susanne

susanne

23 september 2009 07:33

haloj nämen inte deppa huset var fint men med mitt nu ärrade öga om att renovera så gamla hus fans det stora pengar att behöva lägga ut.... tak, fasad det var även källare.. bara på ett kort överslag var dessa saker ett par hundra tusen,,, så nu ska vi inte deppa det kommer det perfekta huset snart tro mig kram :)
Ett hus som talar till dig och blir ditt!!
kram

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

23 september 2009 11:26

Åh nej!!!!!! det där vet jag precis hur det känns!!! Har gråtit över flera hus ska du veta..innan vi till slut fick det vi har nu!!! Har verkligen varit elt otröstlig - för det är ju så viktigt för mig med att det känns alldeles rätt...!
...men jag kan säga att idag är jag otroligt glad att det inte blev något av de hus vi försökte på innan detta...för det här är absolut rätt för oss...så jag inbillar mig att det är någon mening med det hela!!!

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Anna

Anna

23 september 2009 11:59

Trist med huset..det var verkligen jättefint, skulle jag oxå vilja ha.. =) Hoppas det dyker upp ett ännu finare! Trevlig blogg, vi ses /Anna

http://sinnersandsaviours.blogg.se

 
Gitte

Gitte

25 september 2009 14:52

Åh, krama om! Vad nesligt att det gick er förbi så precis framför nästan! Gråt en skvätt till och sörj ut det ur alla celler en gång för alla så kanske du kommer ifrån att jämföra alla andra hus du tittar på med detta! När du väl hittar rätt så kommer du säkert att se att det fanns ett högre skäl till att detta inte blev ert! Men det hjälper inte just nu, och du får både svära och vara ledsen över det!

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards