Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

Onsdag

Av Suzana - 19 augusti 2009 21:44

Idag har jag varit igång och pysslat en del, har bla målat 2 lager på denna settekasse (målar för hand så det är lite pilligt..) och ett par andra saker som ni får se i före - efter kategorin senare.. =)

Blir rätt bra om jag får säga det själv..och det får jag ju.. =) hehe..


Sen när minstingen sovit färdigt sin middagslur och älsklingen kommit hem så gav vi oss ut i ett par ärenden..bla. så har det här i byn startat upp en butik som heter Sylvias scrapcorner och igår och idag så har hon haft ett öppnings erbjudande, handla för 700kr och betala 400kr..kan säga att man får en hel del pysselmaterial för 700kr..plockade ihop allt detta för 719kr och fick då betala 419kr..

Kanon enligt mig!! =)


Hann in på erikshjälpen en snabbsväng också och fyndade en trälåda jag skall måla och "shabby chica" till och sälja vidare och tre stycken "plastdukar" (vet inte vad man haft dom till då dom är i hårdplast..men jag gissar på att det är en "evighetsduk" att ha i kakkorgen tex..) som jag har lite ideer vad jag skall ha till.. =) hemligt..hihi..


Släpade även med "stackars" Kim (äldsta sonens vännina..) på dessa upptåg, hoppas hon inte haft allt för tråkigt i alla fall.. =) hihi.. Måste ju få så mycket tid som möjligt att umgås med henne innan hon smiter hem till Norrköping imorgon igen.. =/ suck..


Och idag när jag tittade i postlådan så hittade jag senaste stil och stoff så nu har jag dreglat ordenligt idag när jag bläddrat i den och "fantiserat" om allt fint jag skulle kunna gjort om jag hade en bit utav det och det och det och framförallt det..tyget.. =) hihi..


En riktigt skoj dag säger jag och kryper nu ner i sänghalmen! =)

Imorgon blir det en "fullt upp" dag!



 
 
Sofia

Sofia

20 augusti 2009 00:32

Åååh, det där blågröna scrappappret (är nå illgrönt mönster på också) skulle vara skitsnyggt att ha som bakgrunder i den där settekassen =)

http://trasigleksak.blogspot.com

 
Ingen bild

Metronyx

20 augusti 2009 08:29

Oj att de törs öppna en så "specad" butik på en liten ort mitt under lågkonjunktur. Modigt. Hoppas den får vara kvar så du kan shoppa pyssel nära ha, ha.
Jo Elins Jonatan är extermt musikbegåvad. Spelar tolv(12) instrument, stipendier och shit :)

 
Ingen bild

Kimsi Bimsi

23 augusti 2009 02:22

Klart ja hade de kul & trevligt & allt massa.. När ja hade tråkigt hade ja kul med dig :D så trevligt.. & ja de är synd att man va tvungen att åka för när ja kom hem i torsdags kände ja bara liksom att ja inte kännes hemma här och att allt bara inte stog rätt till :/ men så äre när man bor så himla långt ifrån varandra :/ & telefonen är fortfarande inte igång, vet heller ej när den kommer i gång.. men om du har facebook vilket ja tror alla har så kan du ju adda mig där så kan vi ju snacka där om inte annat så de är; Kim_jag_90@hotmail.com som ja heter där eller bara kim bergehammar om de går att söka på de.. hehe ser nu att denna kommentar blev ganska lång, men wtf så äre när man vill säga så mycke :D hoppas allt är fint med er och hälsa så mycke till familjen och till stina och sen främst till min underbarling till vän kevin :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards