Alla inlägg den 23 september 2016

Av Suzana - 23 september 2016 07:57

Då var det då äntligen dags för andra kurshelgen, jag är egentligen inte pigg nog att åka men iväg skall jag trots feber och en kropp som smärtar som ett öppet infekterat sår...är huvudet dumt (läs: envist) så får kroppen lida...

Får försöka ta det lugnt i den mån jag kan...vägrar att missa denna träff då vi både har spännande studiebesök, beskärning utav fruktträd, skörd, mm på schemat...

 

Har tyvärr inte hunnit med riktigt alla hemuppgifter heller men tar det med ro...får ta igen det på plats om inte annat...

Den praktiska hemuppgiften som skall provsmakas i helgen är i alla fall klar...

 

 

...och jag känner mig nöjd med både innehåll och "designen" utav burken...

 

Håll tummarna att dom andra kursarna och lärarna godkänner... ;)

 

För dom som är nyfiken så gick det riktigt bra på bowlingen igår och jag ser fram emot att lära känna detta glada gäng mera... =)

 

Nu dags att packa det sista och önska er alla en riktigt

<3 TREVLIG HELG!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards