Alla inlägg den 13 september 2016

Av Suzana - 13 september 2016 22:13

Här kommer det utlovade loppmarknads fynds inlägget...planen var ju att det inte skulle köpas såå mycket denna helg, men det sprack rätt snabbt...fanns ju lite väl mycket frestelser... ;)

Men ja ja, det är sånt som händer...

 

Blev en hel del pysselmaterial i vanlig ordning...dukar och textiler att sätta saxen i...böcker som inspirerar...

 

 

(en mini fotoram som rymmer ett gammalt foto på maken och hans ex, en gåva till deras gemensamma äldsta son...)

 

Broderier som skall få sig en uppgradering...

 

     

 

Bestick som skall bli något annat spännande, snygga nystickade benvärmare för ynka 90kr (allt för många hantverkare som tyvärr inte värderar sitt arbete allt för högt...), söta dörrknoppar, osv...

 

   

 

Har ni fyndad något spännande på sistone? =) 

Av Suzana - 13 september 2016 16:34

Att det skall vara så himla svårt att sitta ner och bara ta det lugnt...nejdå säger ni kanske...försöker jag så får jag ju anstränga mig nästan mer än när jag är igång och gör en massa saker, bara det att det kliar i fingrarna, tankar och ideér surrar runt i skallen och "man skall bara" blir snart ett faktum...

 

Lyckades ändå hyfsat...tror jag har tagit det lugnt i några timmar idag i alla fall...började dagen med att åka och hämta ännu ett släpvagns lass med saker ifrån det "gamla loppiset", levererade sen släpvagnen tillbaka dit den hör hemma, hem släpa ut höns, duscha, äta och sen sitta rakt upp och ner i soffan framför datan...kika på youtube videos...

Men så för en timme sedan gick det bara inte längre, värken river i kroppen men envisheten är större och till slut så fick jag nog utav att "ta det lugnt" och tog en liten promenad...plockade lite smått som skall torkas till olika teblandningar och njöt utav solen som värmer... <3

 

 

(kamomill och rosenblad) 

 

Och snart skall jag promenera iväg till min ABF kurs och bjuda mina kursare på lite tidig födelsedags fika.

 

<3 Ha det gott så länge alla bloggvänner, kommer ett blogginlägg om helgens alla loppmarknadsfynd senare ikväll... <3


Av Suzana - 13 september 2016 15:03

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards