Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Suzana - 22 juli 2013 14:32

Nu händer det saker och ting här..

 

södran skall läggas ner och bli en invandrarskola istället..så har jag spenderat den sista månaden åt att söka med ljus och lykta efter en ny lokal till mig och mina säljare.

Och nu har jag mer eller mindre bestämt mig för en lokal..visserligen blir den mindre, inte barnvagns/rullstols vänlig och betydligt dyrare..men men den får duga..

 

 

 

Skall prata mer med hyresvärden under veckan så får vi se när det kan bli dags för inflyttning.. =)

 

Inte nog med det..

 

I höst skall jag gå utbildningen som jag missade förra året..

 

Jippi!!

 

Skall bli så himla roligt och intressant..längtar bara galet mycket nu! <3

 

 

 

Nu dags att packa ihop lite att ta med på syjunta ikväll..

 

Ha det gott så länge go´vänner!! <3


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards