Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Suzana - 5 juli 2012 18:31

Har ju som bekant suttit på södran idag..inte hundra pigg men blev ändå en del pysslat..<3

Hade bla. tagit med mig en gammal strösselburk som jag hade fått för mig att jag skulle försöka återbruka på något sätt..

 

 

 

..och efter lite pysslande med en loppisfyndad dekorplast..

 

 

 

..blev den en perfekt förvaring till alla mina virknålar som annars bara ligger och dräller.. =)

 

 

 

Näst äldsta sonens jeansshorts blev lappade och användbara igen och ännu ett återbruks armband såg dagens ljus..

 

Loppisfyndade knappar och tyg ifrån min goa mormors gömmor.. <3

 

 

 

Detta tänker jag behålla själv..bara älskar tyget i det..<3

Av Suzana - 5 juli 2012 18:17

Någon som är intresserad utav att sälja iväg lite utav allt som bara ligger och skräpar där hemma på vinden, i förrådet, mm..?? =)

 

 

 

Jag har ställt ett hyfsat stort bord (150*90cm ) till förfogan (ja sen finns ju plats under bordet och på väggen också..)för den är intresserad utav att hyra en loppisplats inne hos mig på södra..

För 300kr i månaden sköter jag försäljningen under dom 2-3dagar i veckan vi har öppet..alltså den som hyr behöver bara lämna in och prismärka sina prylar.

 

 

 

 

Av Suzana - 5 juli 2012 01:42

Då sitter man i vanlig ordning uppe mitt i natten..halsen värker och jag har just sörplat i mig en mugg med varmt te med en rejäl tsk honung i..hjälpte i alla fall för stunden..resten av kroppen värker också men jag har inga för mig fungerade värktabletter hemma..bara att bita ihop och hoppas att jag snart blir så toktrött så jag slocknar trots all värk..

Har ju tre dagar på södran framför mig nu och har absolut varken tid eller lust att bli sjuk..suck..

 

Ikväll har jag därför också bakat lite..blev klassiska kärleksmums och "nyheten" kokosdrömmar med choklad på..

 

 

 

..som fick toppbetyg utav barnen som varit min ytterst frivilliga testpanel under kvällen.. =) hihi

 

Slänger även ihop en rulltårta imorgon..sen får det räcka för morgondagens försäljning..finns det ork kan det hända att jag bakar något mer imorgon kväll inför fredagen och lördagens försäljning..

 

Nu skall jag slå mig själv i skallen med något hårt med hopp om att jag skall lyckas slockna..

Natti natt! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards