Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Suzana - 31 januari 2012 20:12

Har ägnat mig en stund åt något som jag tycker är vansinnigt skojigt..leta inspirationsbilder inne på google..denna gång var det alla hjärtans dags pyssel som intresserade mig..hittade massa massa skoj så här kommer i alla fall några tips som kanske ni andra också finner intressant..

 

14:e februari närmar sig ju med stormsteg.. ;) <3

 

 

         

Av Suzana - 31 januari 2012 13:06

Full rulle hela dagarna..många järn i elden..loppiset öppningen gick bättre än jag trott..ser redan fram emot fredag.. <3

Har varit dit idag och plockat upp masssor av nya loppisprylar..hoppas min goa vännina, mfl..får dit lite mer saker också så det drar mer folk..

 

Pysslar på som vanligt..har kanske lite väl många projekt på G samtidigt just nu..men ibland kan man bara inte låta bli att starta upp flera saker samtidigt..

 

Min golvkudde virkad utav gamla t-shirtar ökar sakta men säkert i takt med att jag får fram material..tar lite tid när man inte vill lägga ut några pengar utan att det skall vara återbrukat ifrån vår familj rakt igenom.. =)

 

  

 

Har ideer om hur jag vill skapa en "ny" fågelmobil modell så ett gäng färgstarka pippifåglar är på G också..färdigt resultat kommer så småningom..

 

   

 

Sen har jag påbörjat nästa del i min goa systerysters "grötpresentpaket"..en filt i mormorsrutor..jag kunde juh inte hålla mig..

 

  

 

..så lyckomolnet jag gjorde till henne tidigare har fått flytta hem till henne redan nu i helgen..och har redan fått ta plats över vaggan i väntan på min lilla systerdotter.. <3

 

 

 

Nej nu skall jag springa till dagis och hämta lilltrollet och sen hem och baka lite till älsklingens födelsedag på fredag..

 

Ha det gott så länge!!

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards