Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Suzana - 11 maj 2011 23:29

Ikväll har det blivit en del pyssel här hemma..har lekt med sticksåg och slipmaskin..inget jag avslöjar mer om än dock..skall till med lite färg imorgon..

 

Har även klippt till alla delar till en födelsedagspresent som jag skall ge min goa systerson på söndag..hoppas både han och syster skall bli nöjd..


  

En vimpelrad i både gamla och nya tyger..grönt och blått.. <3

 

Nu dax att natta kudden..en ny dag imorgon.. =)

 

Av Suzana - 11 maj 2011 12:05

Dom två senaste dagarna har det funnit någonting mer än räkningar och reklam i postlådan..nämligen sk rolig post.. ;)

 

Igår damp det ner ett "brev" ifrån min goa vännina med bloggen stick å pyssla..en liten överraskning som piggade upp min dag.. =)

 

     Hon hade pysslat ihop ett läckert kort och skickat med lite roliga masker så nu måste jag till att ta en "pyssla om mig själv" dag snart..

 

Sen har jag ju gjort ett tapetbyte med fina Emma Clara med bloggen vacker i brunt och idag kom då mitt byte..

 

Tusen tack gumman! Jag är supernöjd!

 

Paketet var inslaget i ett supersött papper som kommer återbrukas i något framtida pyssel..

 

  

 

Förutom ett gäng fina tapeter så fick jag lite annat smått och gott att pyssla med..såååå kul!

Älskar att få en massa plock! =)


           

Jag är fortfarande intresserad utav att göra fler byten om någon är sugen! =) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards