Alla inlägg den 25 april 2011

Av Suzana - 25 april 2011 19:08

Idag har det blivit ännu mer trädgårds stök, börjar bli riktigt fint där ute nu..är långt ifrån en perfektionist som vill ha "golfbanegräsmatta" och får spunk av lite ogräs i rabatten..nej då är jag lite mer "bohem" som hellre myser i trädgården än ligger på alla fyra och rensar hela sommaren..rensar en gång på våren..sen brukar det få vara hela sommaren om det inte blir riktigt illa.. =)

 

Har plockat in en massa mer nässlor..gjort en rejäl sats nässelsoppa..mums! Och sen lagt en massa på tork för framtida bruk.. <3

 

 

Gamla "Bettan" har fått sig en riktig skrubbning idag också så nu är hon riktigt ren och fin..älsklingen, minstingen och min näst äldsta son hjälptes åt.. =)

 

  

 

Själv har jag bla. packat ihop ett gäng tapeter som skall skickas iväg i ett litet byte som jag skall göra med söta Maja med bloggen fiffel och tråd ..dessa skönheter är bara ett axplock utav dom tapeter hon skall få..

Hoppas hon skall bli nöjd! =)

 

        

 

Nån som är intresserad utav ett tapetbyte..har många olika tapeter.. (hmm kanske retrotygbyte också kan vara aktuellt om någon är intresserad..) så maila mig gärna.. =)

suzanaalexsson(snabela)hotmail.com

 

Nu skall jag mäta ut lite för borrning av porslin..ligger efter med kakfatsbeställningar så nu måste jag ta mig i kragen.. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards