Alla inlägg den 11 april 2011

Av Suzana - 11 april 2011 20:52

Har pysslat lite här ikväll och har slängt ihop en liten överraskning till älsklingens som han kan mums lite på när han kommer hem efter jobbet inatt.. <3


En nybakad sverigekaka och en termos med hett kaffe..kan det bli bättre när man kommer hem trött efter en lång arbetsdag? =)

 

 

Av Suzana - 11 april 2011 18:39

För att fira att våren äntligen är här så tänkte jag ordna med en liten utlottning här på min blogg..

 

  

 

 Det ni kan vinna är denna färgkompott utav lite smått och gott som jag plockat ihop..

 

  

 

..kanske något som faller i smaken.. =)

 

 

För att delta så behöver du bara lämna en kommentar här och skriva om utlottningen på din blogg och länka till detta inlägg.. =)

 

Dragningen sker på söndagkväll 17 april.

Av Suzana - 11 april 2011 17:51

Idag har jag och älsklingen varit en snabbsväng ner till Gävle..det var dax för återbesök till kirurgen..

 

Allt såg bra ut utom att mitt blodvärde är lite lågt (96) så nu blir det till att käka mer järntabletter och försöka hitta ett bra sätt att få min "lingonvecka" att inte bli lika riklig (fick en massa "matnyttiga" tips så det löser sig nog..)..

 

Jag minskar bra i vikt också..i genomsnitt 2kg i veckan.. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards