Alla inlägg den 16 april 2010

Av Suzana - 16 april 2010 21:08

Och mitt skåp blev helt klart igår kväll..jag är bara såå nöjd!

 Älsklingen borrade upp det åt mig idag och jag har börjat plocka in delar utav min leksakssamling i den.. 

 

  

Men då skåpet har fått bosätta sig över mitt sängbord och minstingen som sover i samma rum som oss skulle natta så får jag fortsätta plocka in leksaker i det imorgon.. =)

  

Bus

Av Suzana - 16 april 2010 20:59

Idag har jag och minstingen besökt buspalatset i Bollnäs..älsklingen, min svåger A och älsklingens äldsta son skulle uträtta en del ärenden bla. fixa pass..så då tänkte jag att jag och lillgossen kunde göra något som han tycker är kul och buspalatset är väl typ det roligaste som finns för honom just nu..

 

Sagt och gjort..1 1/2 timmes lek och bus han vi med innan de andra var klar.. Lycklig liten kille! =)

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards