Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Suzana - 8 mars 2010 19:47

Igår överraskade min älskling mig med en vacker rosenbukett och en påse utav mitt favoritgodis Polly..vi har haft ett gräl..

 

Men han är i alla fall förlåten och vill göra allt för att bygga upp mitt förtroende för honom igen..

 

Så nu planerar vi bröllop för fullt och försöker se ljust på framtiden.. =)

 

Så idag har vi varit till Bollnäs igen..köpt älsklingens skor till bröllopet, mm..ätit på kina och bara funnits till för varandra..

 

Älskar dig så mycket hjärtat mitt! <3

 

        

Av Suzana - 8 mars 2010 16:32

Idag när jag tittade i postlådan så hittade jag ett litet paket med söta saker från goa Lycke..sååå himla kul att få små överraskningar då och då..tusen tack söta rara gumman! =)

 

Nu får vi bara hoppas att dessa små "mirakelpiller" funkar och att jag får en ännu mer grönskande trädgård i sommar.. =) hihi..

Av Suzana - 8 mars 2010 09:49

Här kommer bilderna på lördagens erikshjälpenfynd som utlovat.. =)

 

Denna emaljerade soppterin föll jag som en fura för..bara såå läcker!

 


"Lampblomman" alá 70-tal har jag inte bestämt mig om det blir tradera försäljning utav eller present.. 


Ännu en blå kruka till alla köksredskap..

  

 

Ett litet docksskåpsbord alá 50-tal..

 


Några roliga knappar.. 

 


Och en påse med trikåstuvar.. 

 


Nu är det dax för ännu en sväng ner till Bollnäs..skall titta efter bröllopsskor till älsklingen..skall fota lite utav det jag köpt till bröllopet på sistone också så ni får se.. =) 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards