Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Suzana - 12 februari 2010 19:56

På söndag är det alla hjärtans dag och jag har roat mig lite ikväll med att göra små alla hjärtans dags presenter till alla mina hemmaboende barn som dom skall få när dom kommer hem på söndag.. =)

 

Blev en varsin påse med gelehjärtan och ett hemmagjort kort med några väl valda ord..hoppas dom skall gilla det.. =)

Rätt sött eller hur?

 

Annars idag har jag varit till sjukgymnasten som kollat min onda nacke och ben..hade/har stora muskelknutar i nacken och i benet trodde hon på någon slags benhinne inflammation..suck..

Men ja ja..bara att bita ihop och hoppas på att man piggnar på snart igen.. =)

 

Efter detta så for jag, minstingen och min älskade syster yster en sväng till Bollnäs där syster skulle leta efter en ny mobil och jag tackar ju inte nej till ett tillfälle att strosa runt i affärer..

Blev bla. 10 nystan garn för 100kr inne på rusta..  

Rena rama gottis blandningen! =) hihi..

 

Hittade även ett par fina tumvantar där för 15kr..

     

Hittade även det perfekta pappret och kuverten till våra bröllops inbjudningar som det snart är dax att skapa..bröllopet kommer att äga rum 3:e juli..men tiden går snabbt..

Dessa får ni se senare.. ;) <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards