Alla inlägg den 12 september 2016

Av Suzana - 12 september 2016 22:56

Ibland undrar jag verkligen varför jag inte bara kan sitta ner och ta det lugnt någon gång...nejdå jag är helt enkelt hopplös och får prestationsångest om jag inte jobbar "skiten ur mig" dagligen...ja det går ju bra ett tag, tills kroppen säger ifrån på skarpen...nu sitter jag här med värk från h-vete och en grym trötthet både fysiskt och psykiskt...

 

Fler som är lika dum??

 

Idag har vi kört ett släpvagns lass med saker från "det gamla loppiset" som vi städar ur och stuvat in i garaget...

Promenerat nästan 6km (man skall ju vara hurtig och försöka gå ner i vikt lite också...)...

Passade på att handla på ica när vi ändå var ute och gick...

Efter att jag promenerat med maken till arbetet så påbörjade jag projekt renovera balkongdörr...

Före:

 

       

Helt otroligt att det inte finns ett uns isolering i dessa gamla balkongdörrar...men efter att jag tagit bort tre lager masonit så fick jag ångspärr, isolering, väggpapp och "ytterlager" på plats...

 

Efter:

 

Inte perfekt på något vis men allt material är gratis så det får duga...skall måla imorgon då jag ändå skall börja kitta om fönstrena vid balkongen...

Sen skurade jag min gamla ryamatta så den blir fräsch igen...

Spenderat resten utav kvällen i köket...fixat två matpajer (broccoli och skinka), jordgubbskräm och sist men inte minst en äppelpaj som jag skall bjuda på som lite tidig födelsedagsfika på morgondagens ABF kurs...

 

       

MM, MM...

 

Och självklart är jag inte nöjd, tycker alltid att jag borde ha gjort så mycket mer...

Sjukt men tyvärr så typiskt mig...

SUCK =/

 


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards