Alla inlägg den 1 september 2016

Av Suzana - 1 september 2016 22:00

Idag har jag verkligen haft inspiration att pyssla och dona i trädgården...

Efter en toppen kurshelg med mycket inspiration, trevligheter och ny kunskap så är det svårt att låta bli...blogginlägg kommer... ;)


Idag tog jag först tag i projekt..."skapa mer odlingsyta" och jag är riktigt nöjd så långt...några till nya odlingslådor skall till och självklart även minst en krage till på varje odlingslåda...

 

FÖRE:

 

 

 

EFTER:

 

 

 

En början god som någon och maken är nöjd att gräsmattan minskar sakta men säkert... ;) hihi...

 

 

 

Projekt två för dagen blev att börja gräva för att få en "bevattningstank" på plats i sluttningen bakom garaget...

Tanken är att den skall samla vatten från garagetaket när det är klart...

 

FÖRE:

 

 

 

EFTER:

 

 

 

Uma godkänner "sin" nya hmm lekplats... =D

 

 

 

Ja ja det blir nog bra bara det är klart <3

 

När kroppen sade stopp till utomhus arbete så plockade jag med mig fallfrukt och flyttade in och pysslade istället...

Blev både ett par liter äppelmos och ugnspannkaka med kaneläpple i.

 

<3 MUMS!! <3

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards