Alla inlägg den 6 juli 2016

Av Suzana - 6 juli 2016 17:43

I söndags firade jag och maken vår bröllopsdag, 6år som äkta makar...tiden rusar när man har skoj eller hur var det?


Hur firade vi nu detta...jo igenom att ta en rejäl sovmorgon, packa picknick korgen och sedan åka på en rejäl loppisrunda till bla Sibovägen i Lilltjära...


Där hittade jag förutom div fynd också ett riktigt litet paradis på jorden...såg så himla mysigt ut så jag bara måste fota lite i förbifarten...



Ser det bara inte för mysigt ut? <3


   


En riktigt vacker idyll <3



 


Fynden blev många, men jag har inte haft tid att fota dom ännu så det får bli i ett eget inlägg...


 


Dessa vackra täcken blev i alla fall mina för 80kr...det prickiga är ett barntäcke som mitt blivande barnbarn kommer att få sova under när han kommer och hälsar på i framtiden... <3


Picknick och en mysig stund på tu man hand <3


Väl hemma fick jag ett tips utav en vän inne på fb att ett loppis i grannbyn skulle lägga ner och därför höll på att skänka bort rubb och stubb...så det var bara att kasta sig i bilen igen och fara dit och plocka på sig allt man ville ha och hann med att ta...vi var ju ett gäng som passade på...


Fick med mig inte mindre än 5 kartonger med saker, en del kommer jag att nyttja själv men det mesta kommer jag sälja på loppis...


(Detta tänkte jag behålla själv...) 


Kommer bla stå på loppmarknad i Runemo den 12 juli så nu gäller det bara att prismärka och förbereda...

Håll tummarna att jag får sälja bra, behöver få ihop lite resekassa tills jag skall på Inspirations festivalen i Skattungby den 14 juli... =) 


Men inte ens denna tripp räckte för dagen...så vi tog en sväng ut i skogen där vi hittade både gula kantareller (årets första kantarellmacka, MUMS!!) och mjölkört (till te)...


 


    


<3 En i mina ögon mycket lyckad och trevlig bröllopsdag!! <3

Hoppas att maken håller med... ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards