Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Suzana - 6 maj 2016 19:50

Igår tog jag och maken en liten road trip i finvädret, packade en picknick korg med nybakade morotsmuffins och lite annat gott innan vi styrde kosan mot Voxnabruk med omnejd...


Började med en liten snabbvisit hos min mamma och bonuspappa i deras sommarstuga innan vi bestämde oss för att fara vidare mot dagens huvudmål, nämligen Hylströmmen...


Var en halv evighet sedan jag var dit och maken som aldrig varit dit var ju extra nyfiken... =)


Men först kunde jag bara inte låta bli att "lura" honom att stanna till vid Mattsmyra kapell som enligt mig är ett utav Sveriges vackraste kapell...


 


...utsidan är väl kanske inte så speciell men insidan med sin medeltida inspirerade inredning faller mig verkligen i smaken...


   


Lite svårt att fota, men får ni tillfälle att besöka detta kapell så gör det vettja!!


Nästa stopp blev sen då Hylströmmen...


 


...med sin vackra natur <3


   

Mindre smickrande foto men men det bjuder jag på denna gång...


 


    


Och på hemvägen så hade vi ändå tydligen inte fått nog utav detta vårt vackra vattendrag Voxnan så vi svängde även in till Vinströmmen...


   


...njöt utav detta naturens underverk och passade även på att ta fikapause nr två för dagen... ;)


 


MUMS!!


Hur har er vecka varit så långt? =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards