Alla inlägg den 27 april 2016

Av Suzana - 27 april 2016 20:30

Jag har inte bara rensat ut galet mycket på sistone, jag har även fyndat en hel del...ja inte riktigt senaste dagarna då bara eller så, utan detta är fynd som jag gjort på en månads tid ungefär...

Tänkte dela upp fynden på fler inlägg, mest beroende på att jag inte hunnit fota dom ännu...men också för att det inte skall bli för många foton i ett inlägg... ;)


När jag var och besökte min väninna A-S i Dalsland så kom jag hem med bla denna läckra ljusstake som jag faktiskt ångrade att jag inte köpte när jag var ner och hälsade på för mer än ett år sedan och tänka sig, den stod kvar och väntade på mig...jag är så nöjd!! =)


 


...i samma tema: mässing...hittade jag ett par söta armband och ett rökelsekarl, finns en närbild här nedan bland en bunt andra "fyndfoton" för den som är nyfiken...


         


Då jag försöker plastbanta så mycket jag bara kan så satsar jag på att köpa hem rostfritt, trä och glas nu...och varför inte göra det ännu lite mer miljösnällt och köpa "nytt" på loppis...snällare mot plånboken dessutom... ;)


 


...det mesta jag vill ha dyker upp så småningom...


       


Denna tallrik + en till lika skall jag göra fågelbad utav i sommar...tror det kan bli riktigt bra...


 


...eller vad tror ni? =)


Även lite i klädväg har jag lyckats hitta...


     


...skoj att förnya sig lite, skall rensa ut en massa kläder som jag inte använder längre också...


<3 Så skönt och befriande!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards