Alla inlägg den 23 mars 2016

Av Suzana - 23 mars 2016 19:38

Igår höll jag i vanlig ordning i "min" ABF kurs "Återbruks och pyssel cafe"...alltid lika roligt och inspirerande att träffa andra pysseltokar... =)


Fotade lite i alla fall...


Först ut lite utav min vän Lars hantverk...



...insekter och burar inspirerad utav mina...  



   


...sen höll min väninna Kicki på att virka ett par blivande söta vovar...


 


...den svart/vita SKA jag adoptera när den är klar...


 


Eller hur Kicki? ;)   


Själv kämpar jag vidare med min blivande "grötpresent"...


 


...en babyfilt utav mormorsrutor...


Idag blev jag trots grym trötthet och värk bara såå sugen på att besöka Erikshjälpen, så det blev en snabbsväng dit...


 


...och inte lyckades jag komma ut tomhänt denna gång heller, blev lite nytillskott till min fågelsamling...


 

Har en lika träfågel fast i rött sen tidigare, så hoppas att dom skall trivas ihop...


 


...och en "tratt" i rostfritt är ju perfekt + ett svart blomfat till någon utav alla mina "retro" blomkrukor.

65kr fattigare men glad ändå. <3



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards