Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Suzana - 13 mars 2016 12:33

När man är återbrukshantverkare och idespruta som jag så finns möjligt pysselmaterial överallt, det som andra ser som skräp ser jag som rena rama guldgruvan...


Och nu senast så jag jag bla gått loss på våra gamla trasiga glödlampor...


 


...och med lite fantasi, ståltråd, pärlor, mm så har det blivit en hel svärm utav div insekter...


       


...flugor, en stor och en massa små...


 


...och sist men inte minst en stor myra...


 


...riktigt skoj så risken finns att det blir fler insekter i framtiden. ;)


Nu väntar jag bara på att det rätta materialet till flugvingar skall dyka upp...skoj med lite nytt till min nya skräp kollektion som skall få flytta till butiken när jag känner mig nöjd... =)


I samma kollektion ingår mina tittskåps kaffekoppar, och ett par till har blivit klar på sistone...


 


Vinter och sommar...


   


Har ni pysslat med något spännande på sistone? =) 



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards