Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Suzana - 16 februari 2016 17:26

Som del tre i min 2015´s äventyrs "serie" så kommer inget mindre än Ekobygg med lera kursen i Järbo som jag och min vän Lars var på 19 september...


Det blev en heldag i lerans tecken...lera är ett fantastiskt byggmaterial och mer hållbart än man kan tro och handledaren Marjo Marthin var en otroligt duktig och tålmodig lärare.


Ännu en kurs jag rekomenderar för den som är intresserad utav ekobygg... =)


 


       


 


     

     


 


           


          


Nu är jag sugen på att prova på någon mer kurs...älskar att prova på och lära mig mer saker...  ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards