Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Suzana - 14 februari 2016 15:34

Nu är det ju så att jag har varit grymt dålig på att blogga och uppdatera här på bloggen under 2015 och därför tänkte jag ta igen det lite genom att visa på åtminstone en del utav allt skoj jag varit med om under året som gått...först ut är:

Stora hus på hjul-vandringen i Skattungbyn den 4 juli.


Superintressant och inspirerande dag som jag delade med min goa väninna A-S...dagen började redan kl.10 och guide var Markus Skoog som även har bloggen "att leva det levande livet" där han bla skriver om sitt bygge av ett litet hus på hjul...kika in vettja =)


Tycker detta med små hus på hjul och leva enklare är grymt intressant och skulle gärna vilja prova på att bo så åtmintone nån gång i livet...


Här kommer en bunt foton från dagen (fotade galet mycket i vanlig ordning så detta är bara ett axplock, men men...), undrar ni något så fråga på... =)


 


Markus vagn...


         


 


Vackra lösningar <3


   


                   

   


Vi besökte omkring 10 vagnar om jag inte minns fel...massor utav inspiration med andra ord!! =)



Av Suzana - 14 februari 2016 08:47

...får en riktigt trevlig och fin Alla Hjärtans Dag!! <3


<3 Stor Kram från mig till er alla som vill ha!! <3


 


<3 Denna fina gåva fick jag utav mitt goa lilltroll, sånt som värmer en mammas hjärta <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards