Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Suzana - 3 januari 2016 19:00

...eller ja det är väl snarare kapsyler jag fått dille att pyssla med just nu...min lilla minibur får räknas som nästan färdig nu i alla fall...


 


Och sen hittar man ju div skräp ute lite varstans nu så här efter alla storhelgs firanden...jag hittade bla dessa...


 


...och min fantasi gick igång och resultatet blev dessa två små söta dockskåpspallar... <3



 


...så nu måste jag antingen göra ett passande tittskåp eller hitta någon "pall lös" dockskåpsägare... ;) 

Av Suzana - 3 januari 2016 15:56

Jag tycks ha varit extremt snäll även i år...i tomtens säck fanns en massa fina klappar till mig...förutom ätbart, pengar och presentkort så fanns där en bok som jag önskat mig...


 

(från maken)


...ett par halvstövlar och nya yllesockor...


 

(från min vän Lars)


...div honungsprodukter som är sjukt bra...


 

(från min vän Kicki)


...en supersöt slickepott...


 

(från näst äldsta sonen)
 
...en köksmaskin...
 
 
(från mamma & bonuspappa)
 
...och sist men inte minst en lapp från maken med datumet 28/1 på...vette tusan vad som kommer att hända då...men nyfiken är jag!! ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards