Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Suzana - 9 maj 2015 20:19

Idag har jag bla roat mig med att leka lite med min kameras olika objektiv...alltid lika skoj och extra skoj var det ju när vi nu fick finfrämmande i trädgården också...nämnligen "våra" igelkottar som kommer varje år och bor här hos oss... <3


   


     


 


Sen har jag även lyckats peta ner lite mer frön i jorden, så nu väntar vi bara på en god skörd utav bondböna, spenat och grönkål också...


MUMS!!


 


Har ni fått alla fröer i jorden än?

Av Suzana - 9 maj 2015 14:46

Idag hann jag med att besöka ett tillfälligt skolloppis innan det var dags för mig att öppna nere hos mig i loppiskällaren...och inte kom jag tomhänt därifrån heller...


Har länge drömt om att lära mig att spela gitarr och nu när jag hittade en fin gitarr för 50 lappen så kändes som ett bra tillfälle att ta tag i den drömmen och igenom att jag nu köpt mig ett instrument så känns ju drömmen lite närmare i alla fall... <3


 


Vad tror ni, duger den som nybörjar gitarr? =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards