Alla inlägg den 27 april 2015

Av Suzana - 27 april 2015 21:51

Idag har jag pysslat lite i trädgården igen...blandat ner kompost i alla odlingslådor och även lyckats få ner lite smått och gott i jorden...


Potatis, jordärtskockor och gul lök...



...nu är det bara att hålla tummarna att jag inte har varit för ivrig så att allt skall frysa...men det tror jag inte... ;)


Sen så har jag äntligen fått tummen ur och tagit tag i detta att jag "inte kan" sticka raggsockar...eller kan och kan...det är detta med att sticka häl och göra "intag" som skrämmer mig...


   


Men skam den som ger sig, nu skall jag våga testa och förhoppningsvis lära mig!


Goa A som deltar i vår syjunta grupp har lovat att hjälpa mig... =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards