Alla inlägg den 15 april 2015

Av Suzana - 15 april 2015 11:55

För en tid sedan fick jag en liten påse med restgarner i mest gula färger utav min rara väninna K...jag fick genast lust att göra något utav...valet landade på påskkycklingar...dom blev visserligen inte klar till denna påsk men det blir ju påsk även nästa år så jag kör på... ;) 


 


Inte så tokiga...

Kör på frihandsvirkning i vanlig ordning och virkar in "frigolitägg" som jag hade liggandes här hemma.


Lånade även en inspirerande bok om plåtslöjd på bibblan till återbruks cirkeln jag och rara Emma håller i och igår fick jag äntligen tummen ur och testade något ur den...


 


Lite finlir fattas men grunden till en skopa är gjord och boken har helt klart hamnat på min önskelista.


Har ni testat något nytt på sistone? =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards