Alla inlägg den 8 april 2015

Av Suzana - 8 april 2015 21:53

Har tänkt att jag skulle komma igång att blogga igen nu i flera flera dagar, men har liksom bara inte fått tummen ur...men nu så skall jag ta mig i kragen...


Har ju naturligtvis hänt en hel del under min frånvaro men det skulle ju bli allt för mycket att dra upp bara sådär så jag plockar ut lite "guldkorn" och visar er...


Har bla testat detta med trådslöjd lite mer sen mitt och sonens museum besök...lånade en hel bunt med böcker ifrån biblioteket men i vanlig ordning så slutade det med att jag körde på "fri hand" i alla fall...


 


Började med en klassiker...


 

...en "kryddtork" eller vad det nu heter...  


Därefter blev det en liten krok...


 


...och div insekter...


  


Slända...



 


...och en liten husfluga...


   


En riktigt rolig sysselsättning som jag kommer att exprimentera vidare med! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards