Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Suzana - 4 maj 2014 21:25

Idag har det varit full rulle hela dagen..


Jag började med att stå på loppis vid norra skolan..

Ingen överdriven försäljning men trevligt ändå trots varierande väder med både sol, blåst och hagel om vart annat..



Delade bord med goa K som även är en utav säljarna inne på min loppis/atelje.. =)


   


Efter det hann jag bara hem, tina upp lite och få lite mat i magen innan det var dags att stutsa iväg till vår tillsammansodling här i Edsbyn och plocka bort sten..


 


..vilket gick snabbt och smidigt när vi är så pass många.. =)


   


Här kommer vi att sätta lök och potatis och även göra en liten "barnhörna" där vi skall plantera ärtor, prydnadspumpa, mm.. <3


Skall bli så skoj att se hur allt utvecklar sig då denna tillsammans odlings grupp är nystartad.



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards