Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Suzana - 2 maj 2014 22:19

Höll visst helt på att missa att Krimskramsan bloggen fyller hela 5ÅR idag!! Kan inte fatta hur fort tiden har gått!! Men roligt har jag haft.. =)


<3 Hipp hipp hurra!! <3


 


<3 Hoppas på minst lika många givande år till med er mina goa bloggläsare! <3 

Av Suzana - 2 maj 2014 21:56

Farligt farligt..jag har helt enkelt för mycket tid att sitta still just nu när jag skall vila och försöka krya på mig..så då hinner jag sitta på google och få allt för mycket tips, ideer och inspiration till att göra både det ena och det andra..hur skall tiden räcka till?? =) hihi..


Bla så är jag nu sugen på att testa lite porslinsmålning..


 


     


 


Åhh mitt huvud svämmar över utav ideer just nu.. ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards