Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Suzana - 29 mars 2014 22:22

Earth hour 2014 blev en lika STOR besvikelse som förra året..kände mig bra ensam med att släcka ner här i grannskapet ikväll..


 


<3 Jag hoppas och tror att ni släckte ner i alla fall.. <3

Av Suzana - 29 mars 2014 18:00

Så långt är jag helnöjd med mina projekt.. <3


En tuff robotkudde..


 


Återbruk sytt utav lilltrollets urvuxna t-shirt, svart duk, bollfrans och röd/vit rutigt tyg (bakstycket) från en gammal gardin, kuddstopp från en gammal kudde, mm..


 


Detalj från kudden..storlekslappen från t-shirten.. =)


Och den andra tröjan slaktades och blev en tunn vårmössa till lilltrollet..


 


..inte alls för tokig..hoppas nu bara att gossen godkänner den också.. ;) 

Av Suzana - 29 mars 2014 11:00

Dags för uteloppiset vid norra skolan igen..


 


..jag stod ju förra året med hyfsat resultat..


Så i år skall jag dela ett 6 meter långt bord med goa K och har redan hunnit plocka ihop 1 1/2 flyttkartong med "nya" loppisprylar..bäst att vara ute i god tid.. ;)


<3 Har ni vägarna förbi byn denna söndag så Välkommen in vettja!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards