Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Suzana - 26 mars 2014 21:42

Idag har jag inte gjort så himla mycket utan mest försökt ta det lugnt..


Men jag och ett gäng glada tjejer har i alla fall stått utanför ica här i byn och gjort lite "reklam" inför lördagens earth hour..vi delade ut lappar och fina stearinljus..


Riktigt skoj trots att jag nu har ont i hela kroppen igen efter 3 timmar i kyla..


 


..men vissa saker får helt enkelt vara värt all smärta.. <3


Sen har det även blivit en snabb vända till erikshjälpen..hittade inte det jag egentligen sökte efter men kom ändå inte ut tomhänt.. ;)


Hittade en stor rostfri bunke (35kr), en hylla till min tehylle vägg (15kr), trädgårds litteratur (20kr), påskkruka (5kr), ..


 


..en hylla till duschrummet (5kr) och en bunt flörtkulor (20kr).


 


Dötrött men nöjd med dagen.. <3


Hur har er onsdag varit? =) 

Av Suzana - 26 mars 2014 10:45

Tänkte jag skulle visa några pågående projekt som just nu ligger och väntar på att jag skall få ett insprationsryck igen..


Har fått för mig att jag skall "pimpa" ett gäng möbler och sälja vidare..så just nu samlar jag på mig div småmöbler..

Dessa två bord har jag räddat ifrån "soptips döden"..tror att dom kommer att bli riktigt charmiga när jag är klar med dom..


 


Bara älskar formen på detta "tre klöver" bord.. <3



 


Förslag på ny färg eller annat skoj jag kan göra med dom?


Sen har jag tänkt att skapa ett gäng drömfångare med hjälp utav gamla "broderi ringar", virkade dukar och lite annat smått och gott..


   


..tror dom kan bli bra eller vad säger ni? ;) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards