Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Suzana - 5 mars 2014 22:45

Risken är väl att jag tråkar ut er totalt med alla mina loppisfynd..men kan inte hjälpa det..just nu har jag bara så förbaskat svårt att låta bli att åka till loppis och ännu svårare är det ju naturligtvis att komma ut tomhänt..


Kan inte ens påstå att någon utav mina fynd var direkt "nödvändiga" inköp heller..nej för sjutton dom är köpta enbart för att jag gillade/gillar dom.. ;)


Jaja nog tjatat..45kr fattigare och jag kom ut med detta:


En ursöt ask med en bunt "glasunderlägg" i..


 


En smart ljushållare i trådslöjd som jag blev sugen på att testa att göra liknande själv någon gång..


   


En prickig äggkopp som fick följa med hem mest på grund utav att den är just prickig och jag bara älskar prickiga saker..



 


Och sist men inte minst ett gäng fina glasbitar..vette sjutton vad jag skall ha dom till ännu men kunde bara inte lämna kvar dom..


 


..så vackert mönster.. <3


   


Ja det var allt för denna gång..


Har ni fyndat något idag?  =)

Av Suzana - 5 mars 2014 10:15

Har äntligen fått tummen ur och påbörjat min "nya blogg"..med andra ord mitt projektarbete för min kurs är på G..kommer ju fortsätta blogga här som vanligt..den nya kommer "bara" handla om mina försök att bli mer självförsörjande med först och främst min trädgård i fokus..men även annat som kan gynna självförsörjning på olika vis..


Bloggen ligger ju ännu i startgroparna men är ni nyfiken så kika in HÄR.. ;)


 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards