Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Suzana - 24 februari 2014 21:41

Ja då var ännu en intensiv underbar skolhelg till ända..och jag kom i vanlig ordning hem helt slut men också grymt glad och inspirerad.. <3


Förutom att vi fick presentera våra egna projekt ideér, lyssna på föredrag, mm så fick vi denna gång också bla baka div olika matbröd, bla vitt långjäst och surdegsbröd..superskoj och lärorikt!!



Fick med mig lite vetesurdeg med hem som jag nu skall sköta om och mata upp med jämna mellan rum..spännande.. ;)

Även "smakprover" på en del av det vi gjorde förra gången följde med hem..riktigt smarrigt.. =)

Tulpanbuketten i bakgrunden fick jag av älsklingen när jag kom hem..go han då!! <3


Vi planterade även en hel del fröer denna helg..bla tusen fröer av stor gul lök, bönor, mm till läraren och tomat som vi alla fick en kruka var med hem.. =)


   


Älsklingen fick provsmaka..


 


..surkålen gick inte hem men grönsaksinläggningen fick tummen upp.. =)


Ser redan fram emot nästa träff i mars <3



      

Mitt krypin för helgen och ett par pelargonskott som bara råkade följa med hem.. ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards