Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Suzana - 17 februari 2014 16:00

Som jag nämnt tidigare så skall jag hålla i en barn pyssel timme som kommunen och rädda barnen arrangerar i samband med läxhjälpen som dom har varje vecka för att hjälpa en del skolbarn om jag förstått saken rätt..

 

Förra gången för nåt år sedan gjorde jag små tittskåp med barnen, kanske något som åtminstone mina trogna läsare kanske minns.. ;)


Jag skall hålla i gruppen någon gång i april och då jag i vanlig ordning vill göra något återbrukspyssel så har jag funderat lite och kommit fram till att jag skall testa att göra "vindspel" med dom denna gång..kan nog bli skoj eller vad tror ni? =)


Har googlat efter lite inspiration och här är ett axplock utav vad jag hittat..


 

             


(klicka på bilderna för att se full storlek)


Så nu skall vi bara börja samla material och jag skall även pyssla ihop ett par visnings exemplar för barnen att inspireras utav..


Skall bli riktigt spännande! =)

Av Suzana - 17 februari 2014 09:27

Då min goa väninna AnnaStina berättat att hon numera äter Paleo kost så blev jag lite nyfiken på vad det är och googlade förstås för att ta reda på mer..

Hittade en massa spännande recept på denna lite udda "stenålderskost"..bestämde mig för att test laga något och fastnade för ett recept med kokosgröt..


 


Inte 100% i min smak men inte äckligt heller.. =)


Någon annan som testat denna diet nån gång?

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards